PENATNYA...

By Jimmy@Su.Next on 8:02 AM

Filed Under:

Hari ini genaplah lima hari aku menjalani praktikal disebuah syarikat penerbitan merangkap penerbitan di S.Alam...ada sebulan lebih lagi aku perlu lalui untuk menamatkan sesi praktikal aku bagi subjek sem depan..tapi gua praktikal 2 bulan je beb..huhu...kalau macam orang lain tu kebiasaannya 3 bulan or 6 bulan baru afdal...tak begitu?..

Ehmm..walau apa pun..pengalaman praktikal di sebuah syarikat yang agak popular jugaklah, sedikit sebanyak memutikkan rasa seronok dan enjoy di dalam diriku ini..walupun banyak kerja2 yang telah diberikan oleh staf terlibat..adehh..tapi xpe...aku seronok dlam kepenatan kerana minatku disitu maka begitulah tugasku...,
setakat ni kerja aku adalah membuat design untuk print ad untuk dimasukkan dalam majalah2 tempatan untuk mempromosikan company tmpat aku praktikal ni...heh..tunngu jelah nanti hasil karyaku dipublishkan kelak yer...salam...

0 comments for this post