TERNAK LINTAH

By Jimmy@Su.Next on 8:07 PM

Filed Under:

Ada seseiapa yang pernah ataupun berminat untuk menternak lintah? apa pendapat korang eh...coz gua punye parent pun dah terjebak dengan industri lintah melintah nie..tadi baru je lepas tengok anak benih lintah yang baru setahun jagung berenang renang dengan cerianya setelah diberikan habuan ikan keli tiga ke empat ekor. Apa lagi, dapat darah seronoklah diorang(betul ker di'orang')..hmm..x taula macamana perkembangannya lepas nie..harap2 menjadi lah...kata orang, bisnes lintah ni bleh untung kalau betul2 buat..harap2 bgitulah hendaknya...lalala...lintah oh lintah..lala lintah darat..opss...

0 comments for this post